hej

Fantasifull rubrik, jag vet.

Har haft ganska mycket i skolan pa senaste tiden, och tranar sa fort jag far tid over. Vilket innebar mindre tid for bloggen.

Igar var jag och Johanna pa bio, vi sag "Just do it" med Adam Sandler och Jennifer Aniston. Himla rolig faktiskt. I tisdags var jag med mormor och morfar pa Wildlife, vi gick och tittade pa djuren och at lite lunch. Sen mottes vi upp lite senare pa kvallen for middag inne i stan, och vi "firade" var sista kvall i Sydney med riktigt god champagne.

Sen sa har jag en liten hemlis. Jag och Johanna borjade med en sak igar, och kommer vara klara pa tisdag.......

Nu maste jag fortsatta med min assessment, sen ar det dags for work out med Petra kl 1 pm.

Juste - jag har kopt en iPhone! Wihu. Alskar den lilla leksaken.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan! Håller på med ett skolarbete om media i Australien, undrar ifall jag skulle kunna ställa några frågor? :) Mejla gärna mig så ställer jag frågorna då. Härlig blogg förresten! :-D

2011-04-07 @ 19:25:15
Postat av: Boel

hej! :)



fick ditt mejl, ska svara sa snart jag kan (antagligen onsdag).



Har du forresten forsokt blogga med din iPhone an? Om du vet hur man skickar mms bilder med text till bloggen far du garna beratta hur :) har forsokt men det enda som kommer fram ar texten.ha en bra fortsatt mandag! :)



2011-04-11 @ 09:41:25
URL: http://mittlivioz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0