We need old friends to help us grow old and new friends to help us stay young.

Hej halla alla dar hemma,

Har varit ivag hela dagen idag, men jag kan glatt meddela att bilder kommer upp idag! Nu alltsa. Sofie ringde mig imorse och fragade om jag skulle med till stranden - eh jaa klart jag vill?!?! Det var en stralande dag och riktigt varmt.
Hon, jag, Ellie, Viktor, Rosanna, hennes syster och tre nykomlingar fran Sverige mottes upp vid Bondi Beach och satte oss pa graset. Kopte en sallad, riiiiktigt god en, som hette tandoori chicken salad. mums.

Efter tva timmar blev alla rastlosa och akte hem till sig. Klockan 7 mottes vi upp igen, denna gang i narheten av Central Station dar Ellie, Viktor och Mans bor. Dom bjod pa svensk mat, namligen hemmagjorda kottbullar med brunsas och potatis! Det satt finemang i kistan. Sen trangdes vi ihop oss tio personer i deras lilla rum som knappt rymmer fyra, haha. Alla lag och satt over varandra i sangarna, men kul hade vi! Trakigt nog sa sticker killarna ivag pa en tripp runt Australien nasta helg, buhu.

Angaende lagenheten jag tittade pa igar sa har dom inte hort av sig, sa jag antar att jag inte fick den. Ska titta runt lite mer pa Gumtree, annars kommer jag nog ta Camillas erbjudande och flytta in hos dem (barnen jag passar). Det kan behovas for ekonomins skull.

Nu ska jag natta mig sjalv, har haft en kanondag sa jag mar super. Hoppas ni alla dar hemma mar lika bra som jag. Saknar er!

BILDER:


Vi har en liten lek vi kor med har borta... Man far inte saga ordet min pa engelska - alltsa mine. Tex. Who's camera is that? - It's mine. Da maste man gora 10 armhavningar, on the spot. Idag blev armhavningar gjorda vid Town Hall, i en pyttenliten hiss tillsammans med tva andra asiater, pa ett cafe och pa grasmattan vid Bondi Beach. Haha.








Armhavningar pa Bondi Beach


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0