TISDAG

tjohooo great day in sydney down under! Har fatt en massa utrattat.

Forst var det skolan mellan 8:00-10:30, sen 11:00 hade jag min RSA course alone med Dan i nagot hotel i stan, i foajen. Riktigt intressant faktsikt.

Sen blev det raka vagen till sjukhuset, tog en massa blodprov och grejer, ren rutin. skont att veta att man mar bra iallafall.

Sen hem, traffa tjejerna som ska flytta in har efter mig, kasta sig in i duschen och sen ner till Bondi Beach for att traffa skonaste tjejerna nagonsin, Johanna Z kompisar. At varldens godaste middag, pasta med champinjoner och vinsas, med vitt vin till det. Hey i loved it.

Imorgon ska jag och Sara (Johannas kompis) ga och rosta. Sista dagen. Sen ska jag jobba med mina gulliga bebisar. BYE NIGHTY NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0