Not a good day in Down Under

Jag borjar bli riktigt trott pa all otur jag har haft sen jag kom hit. Blixten till kameran gick sonder, datan kraschade, Jenny stack och lamnade mig med alla dessa utgifter, schemat ar fucked up, det ar gratt, trakigt, kallt och blott och nu. Vet ni vad som precis hande? Jag tankte vara duktig och tvatta mina lakan under tiden da jag sprang ivag och kollade pa lagenheten. Nu nar jag hangde dem pa tork, vad ser jag da? Jo jag har tvattat min Ipod Touch i tvattmaskinen.

HUR KLANTIG FAR MAN BLI???!! Det maste finnas nagon lag pa att man inte far vara sa har distra. Den hade legat i tacket nar jag tog bort sangkladerna, och sen hade den slinkit med in i tvattmaskinen. Fan vad trott jag blir.

Juste, lagenheten. Den var fin, och tjejerna var helt underbara. Gillade det skarpt. Men det ar omoblerat. Annu mer utgifter. Dom hade nagra andra som ocksa var intresserade, sa jag far besked imorgon om jag far flytta in dar eller inte.


Har lite bilder fran igar nar vi var ute, men nu ar jag sa trott att jag nastan somnar sittandes. De kommer upp imorgon bitti! (sent ikvall for er dar hemma) Vi hade iallafall jatte roligt, jag motte upp Kimberly och Tracy och vi gick till Civic Hotel. Mycket dans och skoj, me like.

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hahaha stackare! :(

Tur att du har två stycken! :D

<3 <3

2010-09-06 @ 10:04:26
URL: http://fyndigt.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahah schhhhyyyyysccch

2010-09-06 @ 13:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0