Livin' the dreaam

Fredag morgon.

Har precis varit och halsat pa smattingarna som jag fran och med nu ska hjalpa till att ta hand om. VILKA GULLUNGAR!

De ar tre pojkar, 4 ar, 2 ar och 4 manader. Mamma Camilla ar huuur trevlig som helst, erbjod mig boende och mat helt gratis i utbyte mot att jag jobbade nagra timmar extra. Vet dock inte riktigt hur jag ska gora an, ska kolla pa lagenheten nu pa lordag med aussietjejerna och sa bestammer jag mig sen. Dom ska namligen flytta, nagonstans har i Bondi, till en stor villa. Med pool. Och jag far ha kompisar hemma nar jag vill.. Men jag vet inte, far se efter lordag.

Nu ska jag nog vila lite, sen maste jag stada och ga och handla mat infor ikvall. Klockan 6 kommer Sofie och hennes Ralph, och forhoppningsis kommer Ellie ocksa om hon kommer ifran jobbet. Sen ska vi uuuuut!

TREVLIG FREDAG ALLIHOPA

Kommentarer
Postat av: angelica

Vad härligt det låter.

Ta de lugnt ute ikväll hjärtat.

Jag är bara hemma i kväll, jobbar helgen.

tänker på dig

2010-09-03 @ 21:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0