If we don't change, we don't grow. If we don't grow, we aren't really living.

Och sa ar det dags att saga God Natt fran Sydney.

Inte mycket har blivit gjort idag. Ingenting alls faktiskt. Har legat i sangen och kollat pa film, och sa somnade jag till en stund ocksa. Antar att jag behovde det, kroppen haller fortfarande pa och vanjer sig till det nya livet. Det har dessutom sporegnat hela dagen sa jag kande inte for att ga ut.  

Forsokte ta en god natt-bild men webcamen ar vardelos sa fort solen gar ner.


(jag ville visa mina nya fina mjukisbyxor fran Abercrombie & Fitch, men det gick ju sadar...)


Sovkladerna ar pa


Jag och min king size bed i bakgrunden. Obaddad dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0