Greetings from NSW



Nog for att vadret borjar bli battre, men jag vill ha varme NU! Ligga pa stranden, bada, spela beach volleboll, dricka massa goda sommardrinkar och verkligen fa kanna pa att man ar i AUSTRALIEN!
Idag sa blaser det som bara den, det ar flera tusen manniskor i NSW som har varit utan el de senaste dygnet pga vinden. Och nere i Victoria ar det varldens oversvamningar. USCH, sant tycker vi inte om.

Idag ar det mandag och jag har bara legat och vilat ut. Riktigt skont, ar sa himla trott hela tiden. Har aven pratat med Camilla, och pa lordag morgon flyttar jag in hos dem! Bara for en period, tills jag hittar eget boende med Freja. Bor ju dessutom gratis och far gratis mat, det kan vara skont for tre veckor eller natt.

Nej nu borjar jag bli lite rastlos. Och riktigt sugen pa nagot sott, det var lange sen. Ska nog springa upp till butiken runt hornet och kopa..... nagot gott. Ikvall blir det nog att mota upp herrskapet fran igar och hitta pa nagot kul.

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0