Everything is possible

Oh god.... Helt slut. Fardig. Slutkord. Lack of energy.

Satan i gatan vad trott jag ar. Riktigt tuff vecka, darav kass uppdatering pa bloggen. Har jag inte varit i skolan eller jobbat sa har jag pluggat stenhart eller gatt och lagt mig klockan nio, och somnat pa tre roda.

Ska bli skont att jag flyttar imorgon, har verkligen ingen egentid alls. Som sagt, jag hinner knappt duscha. Annu mindre komma ut och rora pa mig. Men dock sa var jag ute en timme med Jonti (minstingen) i tisdags morse innan skolan, och gick ner med honom till stranden dar mamma Camilla var. Sen kopte jag en flaska vatten (var tokhett den morgonen) och en smorgas till frukost och satte mig sedan pa bussen till skolan.

I skolan haller vi pa med att skapa olika event, hela tiden. Blir helt slut. Och sa bokforingen pa det, vilket inte ar svart men hon ger oss galet mycket laxor sa att vi far en chans att ova. MEN JAG KAN DET REDAN, lar mig absolut ingenting! gosh

Nej nu maste jag packa, plugga och duscha. Och ata mat, jag ar vralhungrig.

Hoppas att ni har det bra dar hemma, miss u guys


Kommentarer
Postat av: Pauline

Miss you 2... <3

2010-09-30 @ 12:31:35
URL: http://fyndigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0