En mix av veckan som gatt

Det ar inte latt att ladda upp bilder, skriva ett inlagg och trosta en fyra manders bebis som skriker sonder lungorna - samtidigt. Men tack vare varldens basta Freja sa fick jag som tur var tyst pa bebisen innan han hann vacka brorsorna. For da hade det blivit liv i huset kan jag saga. En timme tog det iallafall att fa honom att somna om, han som brukar vara varldens snallaste. Tror att han borjar bli sjuk, ville varken ha mat eller byte av bloja eller massa kramar.

Nu ar jag nyduschat och fin, ska upp klockan 4 imorgon. Nej inte pm, am! Ska vara volontar for Sydney Marathon inne i stan vid Martin Place, maste befinna mig pa plats klockan 05:20am. Och jobbar da till 12:30pm, darefter ar det direkt hem och ta hand om ungarna till 5pm. Sen SOVA!!!!!

Idag har jag och Freja haft en riktigt handelserik dag. Vaknade upp hos min snart blivande sambo (Freja alltsa) och gick ut och at brunch. Satan i gatan vad gott det var. Kommer bilder pa maten imorgon nar jag har kommit hem. Sen akte vi nagot tag runt Sydney, nagon turistattraktion. Darefter begav vi oss ner till Darling Harbour for att kolla pa en massa djur i Aquarium. 4 timmar tog det. Sen foljde hon med mig hem och hjalpte mig att passa ungarna.

PICTURES:






Tvteamet....


Backstage


The venue


Marcus och Alexandra


Kande mig dolacker.




Till barnens parad


Orkestern




Katherine Freeman



Media...





10 000 manniskor kom


BRUNCH!!!




Efterratt....




Darling Harbour






Frejsin




Ganska stor..


En sovande kanguru...  Haha


Darling Harbour




Innan torsdagens Event med skolan (hoppar lite mellan dagar och bilder, sorry)


Hade solen i ogonen, det ar darfor jag ser ut som ett spoke i ansiktet. Men tankte iaf lagga upp min outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0