Any guy can love a thousand girls, but only a rare guy can love one girl in a thousand ways.

Hej Sverige

Har rant omkring som vanligt de senaste dagarna, hinner knappt duscha!

Har i princip bara varit barnpassning och skola, och igar var jag hemma hos Frejsin och fick dundergod mat. Riktigt gott var det! Hon hade gjort en slags vitkalsgratang i ugn med matlagningsgradde, och sen rev hon kokt potatis och morotter och nagot mer samt en massa vitlok och kryddor till det och gjorde sma biffar utav dem roran. Sen stektes biffarna, och till dem hade hon aven gjort en sas baserad pa graddfil, chili, vitlok och salt och peppar. Snacka om att jag blir bortskamd!

Sen var det en god van till mig som horde av sig och meddelade att de var i staden ikvall for nagra drinkar, sjalvklart hakade jag och Frejsin pa! Hamnade i the Cross, dar tva australiensiska killar kom fram och sa "Hej, vi ar delfinskotare fran Queensland. Och vi har aven hjalpt till att ta bort olja fran salarna langst kusten." Amen grabben, kom igen. Vi kanske inte pratar perfekt engelska, men vi ar for tusan inte dumma.

Motte upp ganget lite senare, och hamnade pa Pitt St. Massa bus hit och dit och sen vaknade jag upp och fick varldens godaste frukost av min fru som hade varmt bananbrod och hakat massa jordgubbar, applen och apesiner. Och kaffe pa det! Du ar helt fantastisk


Typ varldens godaste burgare.

Middaaaaag


Ser ut som ett vettskramt radjur haha, men det var den enda jag hade fran igar.


Armbrytning med "delfinskotarna"


FRUKOST

Kommentarer
Postat av: angelica

gud vad goda hamburgare ;)

2010-09-23 @ 00:42:21
Postat av: angelica

gud vad goda hamburgare ;)

2010-09-23 @ 00:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0