Another day in NSW

Annu en mandag. Hur manga mandagar jag spenderat har egentligen? 10? 11? 12 kanske? Borjar tappa rakningen.

Borjade morgonen med att nastan forsova mig. Great, jag som hade tankt ge mig ut pa en springtur. aja, jag antar att jag behovde det efter forra veckans bravader. Sov tolv timmar inatt, helt sjukt.

Begav mig till plugget, hade Workplace Safety. OHS, och sant. Ganska intressant, har varldens basta larare - Anne!

Sen fixade jag mina naglar och ogonbryn, sen akte jag hem. Fick en riktigt god middag bestaende av kyckling i ugn tillsammans med lok och citron, och potatis och grona bonor till det.

Sen dess fram tills nu har jag pratat med varldens allra basta Cilla pa skype - gud vad jag saknar dig min alskling!! 2 months to go!

Nu ar jag sa trott att jag knappt vet vad jag heter, SOV GOTT SVERIGE.

I miss you


Kommentarer
Postat av: angelica

Blir avis. Vill också prata med dig!

Take care

2010-09-21 @ 01:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0