VROOOOOOM VROOOOM

Sorry guys, internet la av i helgen sa jag har inte haft mojlighet att uppdatera. Fixar nytt internet pa fredag - sa det blir segt med updates denna vecka.

Igar var jag pa BBQ med Ben, Franzi, Lena och Mika. Riktigt trevlig, traffade Lenas kompisar nere vi Tamarama Beach.

jaaaa justeee, att kora bil i lordags var helt OTROLIGT! Gud sa roligt det var, brummade pa som bara den. Franzi ocksa, haha. Var faktiskt inte alls sa konstigt att kora pa andra sidan vagen som jag trodde - hyra bil nasta? njee, pengar forst kanske. men kul var det. har massa bilder att ladda upp fran den dagen, men sitter i skolan nu sa bilder kommer till helgen!

Nu ska jag mota upp Johanna och ata lunch pa sydneys basta lunchstalle i Surry Hills! Sen blir det kanske B&J till efterratt..... Gor hundra situps varje dag nu sa lite glass kan man anda vara vard nar det ar 27 grader varmt ute!!

kjol och linne ar det enda som anvands for tillfallet. hur ar vadret i Sverige? Sno horde jag? mohah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0