Det finns inga främlingar, bara vänner vi inte känner.

Tjo!

Flyttade i fredags, darav den daliga uppdateringen. (kanns som att jag alltid har en massa lojliga ursakter - jag ska battra mig. nyarslofte.)

Jag trivs iallafall som fisken i vattnet, gud sa kul vi har tillsammans. Precis som ett gammal par, hon och jag. Freja och jag alltsa. Och vad gjorde vi igar? Vi ordnade en super healthy middag, och kande oss enormt duktiga. Sen tog sockerbehovet over och vi gick osminkade i mjukisbyxor, flipflops och keps till Coles for att handla en varsin (!!!) chipspase, timtam och mjolk. Sa vi spenderade varan lordagskvall ute pa balkongen, i mjukisklader, med massa tjockismat. Men jag njoot, det var precis det jag behovde.

Igar och idag har jag bara legat hemma medan Frejsin har varit pa jobbet. Har last min bok, pluggat och stadat. Sen senare ikvall kanske det blir utgang, beror helt pa hur min fru och jag kanner ikvall.

Vaderuppdatering (som kanke gor er glada dar hemma i kalla Sverige): 15-18 grader, gratt och sporegn. Perfekt helg att bara ligga hemma och slappa.


Gratt


18 vaningar upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0