USCH

Gudars skymning. Nar jag inte trodde saker och ting kunde ga annu mera snett efter torsdagens show, sa hade jag helt fel. Saklart.

Passade smattingarna igar kvall for foraldrarna skulle ut pa halloween fest. Skulle dessutom stanna over natten, vilket jag verkligen sag fram emot. En gigantisk sang - helt for mig sjalv. En god natt somn! Ja jo tjena.

Forst och framst kunde jag inte somna. Jag var hur trott som helst men jag var helt overtygad om att det var nagon som smog omkring huset. Riktigt obehagligt. Dessutom sa askade och blixtrade det och det var varldens storm utanfor. Runt midnatt lyckades jag iallafall krypa ner i sangen, och somnade kanske en halvtimme senare.

Efter en timmes somn vaknar jag av att telefonen ringer. Det var en kompis som var ute och festade (det var ju anda halloween) men jag orkade inte svara. Somnade om igen, varav att jag vacks igen av foraldrarna som kommer hem runt halv fyra.

Tredje gangen vacks jag av att jag hor att nagon gar pa toaletten (toaletten ar vagg i vagg med det rummet jag sover i) och kissar. Efter en liten stund inser jag att jag dock hor personen LITE VAL TYDLIGT for att denne ska befinna sig inne pa toaletten. Jag vander mig om och ser da precis Blair (pappan) som halvt om halvt ramlar ut ur mitt rum. Han hade varit sa full att han var helt overtygad om att han var inne pa toaletten, nar han i sjalva verket stod i mitt rum!! Precis vid kanten av min sang (dar toaletten egentligen skulle ha varit, dock ett rum bort)!! usch usch usch usch usch

Det ar verkligen varldens goaste foraldrar, men om man har kommit over 40 stracket borde man val anda ha lart sig att dricka med matta?

Jag hann inte saga nagot, for jag var helt chockad sjalv, och nar jag fattade vad som hade hant hade han redan gatt och lagt sig igen. Klockan var da kvart over fem, och jag kunde absolut inte somna om i den stanken. Som tur var sa vaknade lillen och jag gick och hamtade honom och gav honom valling, och de andra tva kom strax darefter for att kolla pa TV. Sa jag har varit vaken sen fem i morse och inte sovit mer an tva, tre timmar. Suck.

Hade tankt att beratta for Camilla vad som hade hant, men han var runtomkring hela tiden och det var alldels for pinsamt att saga det rakt ut nar han var dar och kunde hora.... Han kom namligen inte ihag det imorse.

Haha assa.... mina roommates holl pa att skratta ihjal sig nar jag berattade vad som hade hant. Och sjalvklart ar det kul, men inte just da nar man befann sig i den situationen... naval, det var min sista dag med barnen sa kommer ju inte se dom sa mycket mer.

Nu ska jag ta en DUSCH!


Mina sma skitungar imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0