Update

Been way too long - I know. Men jag har en massa roliga nyheter att beratta!

Forst och framst har jag fatt ett (jag skrev en forst, snacka om att svenskan borjar forsamras) jobb - som marketing assistant!

Min larare - Deborah, som alltid ger mig en massa mojligheter att jobba pa olika events - ringde mig i torsdags nar jag var hemma. Hon fragade lite hur det var och sadar, sen slangde hon ur sig: vill du ha ett jobb? Jaaaaaaaa, klart jag vill! - svarade jag. Det ar skolans marketing bolag som jag ska jobba hos, tillsammans med en tjej som heter Natasha som jag har jobbat med lite forut. Supermysig tjej! Kommer jobba 20 timmar i veckan, och fa 20 dollar i timmen! Dessutom, eftersom jag har ett schema som forandras var femte vecka, sa kommer dom jobba runt mitt schema hela tiden! Jag blev sa himla glad.

Annars har jag inte gjort nagot speciellt, haft skola och fick hogsta betyg pa mina accounting prov tjohoo. Sen jobbade jag fredag-  lordag och hjalpte familjen att flytta. Och igar var jag och Frejsin pa ett "roof party" 10 min ifran oss. Riktigt trevligt, men stannade bara i typ 2 timmar och sen traskade vi hem igen. Skrattade sa mycket att mascaran rann.

Vaderupplysning: det har varit storm och riktigt kallt de senaste tva dagarna (typ 18 grader och iskalla vindar), men idag ar det stralande sol och riktigt skont! Dock sa ska jag och Freja strax bege oss till Paddys market for att kopa en massa gronsaker - C YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0