Thanks god it's friday

Bort med alla dystra miner - jag ar ju i Sydney! Men tro inte att du kommer undan for det, det finns nagot som heter karma och det kommer sla tillbaka pa dig nar du minst anar det.

Anyway, har precis haft en exam i Creditors Accounting. Barnsligt latt, var klar pa 15 min och har nu en och en halvtimmes break. Jahapp, och nu da? Ar klar med i princip alla rapporter, sa jag tankte nog fixa lite med CV:t. Det blir sa konstigt nar man skriver ut det, typ 10 strlk for smatt sa man ser ju ingenting.


Pratade med bade mamsen och papsen igar - trevlans! Pappa och Eva kommer hit nagra dagar innan julafton, can't wait! Och mamma ska forsoka fa in en resa nagon gang i feb/mars, det blir ju perfa. Och daremellan ska jag nog forsoka resa lite - om planboken tillater. Jag och Johanna pratade om en weekend till Darwin, bara for att se den tropiska djungeln och allt det dar. Sen blir det resa resa resa med Frejsin nasta ar efter att skolan slutar - JIPPIE!


Nu ar det kaffetajm, BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0