men tja

HEJ BLOGGEN! 

du ar ej glomd, jag lovar. Har haft lite granna for mig den senaste tiden, och hor och hapna - JAG HAR BILDBEVIS!

jajamensan, jag har tagit kort for omvaxlingens skull. Har sa mycket att beratta att jag ska forsoka stycka upp det i flera olika inlagg istallet sa blir det roligare och lattare att lasa.

Forst maste jag haspla ur mig en fraga som jag har gatt och grunnat pa den senaste tiden. Hur tusan ska jag gora med min nyinkopta dator sen nar jag kommer till Sverige? Jag har ju inte a a och o. Ni fattar. Gar det att gora nagra ominstallningar, fixa nytt tangentbord eller natt sa att man kan lagga till dom bokstaverna? HELP ME.

Naval. Efter en mindre sa bra lordag sa var sondagen helt fantastisk. Vaknade upp pa morgonen, at en god frukost och begav mig sen ut i det skinande vadret och sprang langst Darling Harbour. Wow vad vackert det var, mycket folk dock. Och solen gassade pa nagot helt galet, sa jag orkade bara 40 min med lite power walk emellan. Men jag var nojd och glad, endorfinerna satte spratt pa hela kroppen och jag fick massor av energi.

Kom hem precis lagom tills tyskarna skulle upp pa varat tak och ligga och steka i solen vid poolen. Varan egen pool. Har jag namnt det? Anyway, jag foljde med dom dit upp och battrade pa en no existing branna och lyssnade pa lite musik. Sen blev det sa varmt att jag och Franzi hoppade i poolen och simmade i 20 min. Snacka om working out morgon.

Har kommer iallafall lite bilder till er dar hemma i hostvadret:





Avundsjuka?! BRA! :-D

Kommentarer
Postat av: Pauline

ELAKT att lägga upp såna här bilder när vi som bäst håller på att frysa ihjäl här hemma... Om jag inte hade haft min biljett bokad till solen om en vecka hade jag blivit riktigt arg hahah...



LOVE YOU!! <3 <3

2010-10-12 @ 15:03:37
URL: http://fyndigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0