Ingen bra dag idag

Vet ni var jag ar riktigt sugen pa? Och inte ar det marabou choklad (dock sa saknar jag det gaaalet mycket), utan att komma hem och fa ...jag vet inte.. borja livet? Livet har redan borjat - jag vet. Men jag vill verkligen stadga mig. Kopa en mysig liten etta mitt inne i Stockholm (ja pappa, du hade ratt angaende det), inreda den och ha en stadig inkomst. Och sen borja plugga pa Stockholms universitet till civilekonom.

Ja det ar precis det jag vill. Har fatt lite tid att tanka ut vad jag vill gora med mitt liv i framtiden har nere, och det ar precis det jag vill. Har kollat upp alla viktiga datum och har aven pa skoj testat att gora hogskoleprovet pa internet.

Bla. Nej idag ar verkligen ingen bra dag. Men ska forsoka leva i nuet och inte ett ar i forvag. Men u know me, jag alskar att lagga upp planer och drommar.

Back to college, sen eventuellt ut och fira nagra kompisar som gar ut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0