Godmorgon

Idag vaknade jag upp till en gra, trakig och regning morgon i Sydney - ingen surfing idag alltsa. big dislike.

Har anda ganska mycket plugg, och tankte aven ge mig ut pa en springrunda sen lite senare. Idag sa aker min finaste Pauline ner till varmen - hur ska jag klara mig utan alla dina mail jag far varje dag? Sola lite at mig ocksa babe.

Nu ar det snart prick tva manader tills paps, och kanske Eva, kommer hit! me like. Och tva manader till julafton...

herrejissanes, vart har det har aret tagit vagen??



Det har bilden togs igar nar jag var pavag hem fran jobbet med barnen. Dom bor i Rose Bay - riktigt fint omrade. Ser ni city i bakgrunden? ascoolt.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag solade åt dig, och räknar med att du gör det åt mig i Aussie nu när det är sjukt äckligt, rått och kallt väder här... ÄLSKAR DIG!!! <3 <3

2010-10-27 @ 15:35:16
URL: http://fyndigt.blogg.se/
Postat av: Linnea

jag tankte pa dig idag nar jag lag ute i solen pa lunchrasten och solen gassade pa som bara den. riiiktigt skont :D

2010-10-28 @ 06:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0