From failure to success

GLAD IGEN! haha nagot jag verkligen har lart mig har borta ar att snabbt lagga undan allt det negativa och fokusera pa det positiva. Satt precis och skrev ett prov, och vi har glasvaggar runt vara klassrum. Helt plotsligt nar jag tittar upp sa ser jag Tracy och Belinda som star och hoppar och tjuter och vinkar at mig, och sa hade dom skrivt pa en stor lapp LOWENBRAU!!!!! (det ar det vi ska ikvall och ata, det var inte riktigt sakert om vi skulle dit eller till the cross)

jag kunde inte lata bli att skratta. Dom tjejerna ar helt underbara. Sa jakla trakigt att Bell slutade idag och Tracy har bara ett block kvar....

Sa ikvall blir det att fira! Sen att jag borjar 8:30 imorgon behover vi inte direkt diskutera.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0