Fit for fight

YEY! Efter ha blivit inspirerad av Frejsin som gav sig ut pa en springtur nar jag lag och susselussade, sa har jag nu sjalv varit ute i 30 min och sprungit. Och sen varldens fyspass pa det, 100 situps och lite andra roliga ovningar som jag inte vet vad de heter. Ar helt slut nu.

Har gjort en lunch till mig sjalv efter att vi har bestamt oss for att bli nyttiga har i huset - kokade vitkal och hade stekta champinjoner (utan smor eller fett) och stekt lok till det. Och salt och peppar. Ruskigt gott, har fatt nan grej for vitkal den senaste tiden.

BEACH 2010 - here I come!

Nu: hopp in i duschen och sen skola!

Kommentarer
Postat av: angelica

du och jag ska gå och glassa på stranden.

beach 2010 here WE come babe :)

2010-10-20 @ 18:21:20
URL: http://mittlivsomangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0