Drama doesn't follow me, it rides on my back

Hade en super trevlig kvall igar med gamla ganget - gud vad jag har saknat dom! At middag pa Lowenbrau och dom tvingade mig att stalla upp pa en oldrickartavling?! Jag kom tvaa. Anyway, galen kvall. Ska ladda upp bilder ikvall - sa spana in bloggen igen om nagra timmar.

HOWEVER - vet ni vad jag ska gora imorgon?????!!! Roommate Franzi bjod med mig upp till Blue Mountains- hennes kollega kommer och hamtar oss imorgon bitti klockan 9. Sa vi ska tillbringa dagen dar, och SEN..........gaaah blir helt pirrig nar jag tanker pa det:

VI SKA KORA RACERBIL PA EN RACERBANA I SKOGEN!!!!!!!! gaaah vad kul det ska bli. Vi ska sjalvklart inte kora jatte fort, sa oroa er inte. Men jag saaknar verkligen att kora bil, sa jag ar i upplosningstillstand just nu. SKA BLI SA HIMLA ROLIGT!!!

Sa ikvall stannar jag hemma och ta det lugnt, resten av roomisarna ska ivag pa olika fester runt om i staden. Vilket innebar att jag far en kvall ensam i lagenheten, skooooont! Ska sova tidigt, ar helt slut.

Fick PD (performance with distinction, hogsta betyg) idag i accountingklassen, hoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0