'cuz this is my life

Hello Sweden

Sitter nu i skolan bredvid Kimmy och Caroline och gor lite research om Port Douglas. Ska dit med papsen sen i sommar och dyka! Alla sager att det stallet ar helt fantastiskt sa jag ser verkligen fram emot det. Dock sa ar det tydligen valdigt varmt och fuktigt dar uppe den tiden pa aret, men alla tycker att vi borde aka dit anda och uppleva Barriar revet!

Har langa dagar i skolan nu, 8-5 varje dag forutom fredagar da jag ar ledig. Laser 6 (!!) olika amnen just nu, gosh. Men det ar enkelt som tur ar sa det kommer nog ga bra.

Igar traffade jag som sagt johanna, vi gick sedan pa bio och sag eat, pray, love. Gillade den filmen strongt - mamma, du borde ga och se den!

Planen for idag efter att jag har slutat ar att ga till "the swedish cafe" vid Hyde Park med Johanna och fika! Sen ska jag forsoka hinna med att ge mig ut och springa ocksa. Och shoppa, behover ett par jogging shorts! Och sommarklader, det borjar bli varmt nu.....

Dagens dresscode: balleringa med en los tubklanning. Jeansjackan finns nerpackad i vaskan IN CASE OF.

I love this place.

Hotellet i Port Douglas:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0