Carriage Works - Branch Nebula's Sweet

Kom precis in i klassrummet efter tva timmar solande i Hyde Park! mmmm, man kande verkligen hur det brande. Vi var ett gang som kopte lunch och satte oss i parken och tog det lugnt. Perfect day

Ikvall ska jag pa en show som heter Carriage Works - Branch Nebula's Sweet, dar publiken kommer vara i centrum och dansarna kommer dansa runt omkring oss. HAFTIGT! jaaaklar, kom precis pa att jag totalt glomde kameran. Hoppas tracy har med sin, laddar upp bilder pa det sen isafall!

gaaaah det ar vissa i min klass som jag BLIR TOKIG PA! suck. men har ett par egna jag umgas med, dom ar bast!




Kommentarer
Postat av: Anonym

- fan vad coolt du!

2010-10-28 @ 14:29:20
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0