California Sydney Roadshow

Jisses, mycket kan handa pa 24 timmar.

Igar (onsdag) vaknade jag upp och kande mig lite smatt uttrakad. Langtade hem.

Du daremot, sa ar jag riktigt riktigt glad. Ska fa jobba pa annu ett event!! Calirfornia Sydney Roadshow. Vet dock inte riktigt an vad det innebar, men min kara larare Deborah kom fram till mig igar och fragade om jag ville jobba som volontar dar. Dom soker efter 10 st volontarer endast, och jag har redan en plats! Ska bli sa himla roligt

Sen traffade jag Johanna pa kvallen, hade bord pa ett stalle i Bondi som heter Mojo. Jag at tapas for forsta gangen, det var det godaste jag har varit med om!! Och efterratten............jag dog nastan. Varm chocklad i nagot smortacke tillsammans med gradde och nagon sylt. Jiiiissses, jag maste verkligen lara mig baka dem. har ingen aning om vad det hette dock, allt stod pa spanska. 

Efter lite sangria till det sa traffade vi Anna, varldens goaste tjej! Gick till en coctailbar i Bondi, tog en drink och tog sedan taxin till Side Bar som ligger runt hornet fran mig. Annas pojkvan spelade med sitt band dar pa kvallen, sa vi gick dit for att titta. Riktigt duktiga var dom! Kommer latt ga tillbaka dit nasta gang dom spelar. 

Idag var jag under mitt break fran college i Bondi och jobbade med ungarna. Camilla erbjod sig aven att prata med sin brorsa (som ar delagare till en av de storre nattklubbarna i Sydney, Ivy bla.) och foroska fixa in mig dar som bartender pa alla deras miljoner event dom har nu innan jul. GAAAH galet kul!! Och ligger precis i narheten av dar jag bor dessutom, perfekt! Uppdaterar mer om det nar jag vet hur det blir. Ska ringa runt lite i helgen. 

Och vadret? Mulet idag men nu borjar den tropiska fuktigheten krypa fram, kanns som att man har smorjt in sig med olja varje gang man gar ut. yacki! 

Now back to the studies, har hur mycket som helst att gora. 

BYE - MISS U ALL HEAPS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0