Andas in, andas ut

Klockan ar strax 11pm har borta, men jag ar pigg. Somnade vid sex efter att jag hade slutat skolan, handlat, duschat och atit varldens godaste soppa som Freja hade sparat undan till mig. Forsokte lasa lite, men det slutade med att jag somnade i sangen med boken over ansiktet - och vaknade upp vid halv elva. Toppen, hur tusan ska jag kunna somna nu?

Och tillat mig skratta forresten. Jag ar inte den som brukar bry mig om sma bagateller, och pa senare tid har jag verkligen lart mig att andas in, andas ut and move on. Men det ar lite komiskt nar folk efter over ett ars tid - fortfarande - forsoker fa mig att reagera. Och ja, i och med detta inlagg sa reagerar jag. Antligen. For nu har bagaren runnit over. Jag har statt ut i mer an ett ar, men nu far det fan racka. VAX UPP! Respektlost ar vad det ar. Och forresten;

VEM FAN AR DU?


ps. var radd om det som ar mitt.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!



Jag har sökt och kommit in på min utbildning i Sunshine Coast med start 2011. Och idag blev jag beviljad lån ifrån CSN. Men så som jag har räknat så har jag 9 000 kr att leva på över hela terminen och 4 000 kr går varje månad till hyra. Hur har du gjort med allt som rör ekonomin? Tar väldigt gärna imot tips. Och tips i övrigt om du har nått att komma med som du tänkte på innan du åkte iväg på ditt lilla äventyr :)



Tack! :)

2010-10-07 @ 21:34:52
Postat av: angelica

Hej

Vad har hänt? vem är den skyldige?

2010-10-07 @ 23:09:36
URL: http://mittlivsomangelica.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej!



Hmm okej... jaa assa det har varit lite problem med CSN har jag hort. Jag begarde att fa ut sa mycket som mojligt, och fick da bidrag pa 36 000 som ska racka till och med december. Det ar alltsa ca 6000 kronor manaden.



Sen har jag sparat en massa i ett ar, sa jag hade mycket egna pengar ocksa. Och sa far man rakna med att man maste skaffa jobb for pengarna rinner ivag som bara den.



Andra tips... jadu, jag kommer inte pa nagra just nu men kommer med ett inlagg om det sa fort jag far lite inspiration :) Lycka till!



Och angelica; haha vem den skyldiga ar ar ju poinless att skriva ut har, hon/han borde veta det sjalv. men vi kan ta det sen :)

2010-10-08 @ 01:39:33
Postat av: angelica

Haha, jag är lost! :P

Duu fyy, du har varit iväg länge och ingen skype?

vad händer????????????

2010-10-12 @ 23:56:31
URL: http://mittlivsomangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0