12/10/2010

Idag vaknade jag upp (tur det) och hade en mysig frukost med Freja och Franzie. Sen begav jag mig till college, avslutade min andra kurs av de fyra jag har under det har blocket, riktigt skont. Sen kom jag hem, kopte med mig en supergod sallad till lunch och kollade pa Remember Me for.....jag vet inte, 3:e gangen? Love it. Se den!

Nu har jag precis kommit hem efter en 45 min joggintur i Hyde Park. Solen sken men det var samtidigt blasigt sa det var riktigt behagligt att rora pa sig.

Nu vantar jag pa att Freja ska komma hem fran workwork sa att vi kan laga middag och sen titta pa VAMPIRE DIARIES!! gaah, jag ar helt beroende.

Saknar er darhemma, hoppas att ni har en fin host.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0