Veckan som gatt

Har varit ivag och flangt lite den senaste veckan som gatt = dalig uppdatering. Sorry

Mandag - Tisdag hande det inte sa varst mycket; skola pa morgonen, hem, hoppa i bikinin och sen poolen. Tisdag kvall motte jag upp Johanna och hade en extremt onyttig middag pa Pizza Hut. Buffe. Shame on us. Sen bio tillsammans med Clayton, hennes pojkvan. Sag en USEL film - The American. Se INTE den!

Igar var jag pa gymmet och gick pa en "Fat Burning" klass. Skont att komma igang igen! Sen var det hopp in i duschen och bussen direkt till Sofie, dar jag blev bjuden pa fardiggjorda vafflor, bananer och maple syryp till det. Och Coca Cola. Darav ett till traningspass idag - Basic Training klockan 1.00 PM.

Allt ar nu inlamnat och klart i skolan, sa har tva timmar att gora - ingenting. 

Imorgon ar det fest med gamla klassen, alla slutar efter det har blocket. Fy. 

Lang helg forresten, ledig fran fredag till tisdag! Har lite viktiga saker att utratta, som t.ex. skicka in mitt brev till CSN sa att jag kan fa mina pengar. Borjar truta lite pa den fronten nu. 

Forresten - 33 grader och sol idag. Shorts och linne ar dagens outfit. Avundsjuka? :-D  

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej hittade din blogga ev en slump idag och har läst igenom en del inlägg. Jag åker också till Australien och ska börja plugga där i januari. Tänkte mest höra med dig hur det är att plugga där? Är studierna svåra jämfört med Sverige? Hade varit snällt om du ville berätta lite. Skicka gärna ett mejl. Kram Sophia

2010-11-27 @ 18:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0