Stop pretending.

Wow. W-O-W. Ni dar hemma, ett tips! Samla ihop ett gang och ak rollerblades genom stockholm pa kvallen!

Fy tuuusan sa vackert det var att se bron och operahuset staendes pa 8 hjul. Och aka runt bland hamnarna, yeeey. Hade lite svart att bromsa i borjan dock, fick en privat larare (haha, NEJ jag ar inte SA dalig!) och han insag da att mina rollerblades var sonder. HAH told ya. Jag ar inte SA dalig.

Sa jag fick ett par sprillans rollerblades (han ager tydligen en skatebutik sa han aker alltid runt med rollerblades i sin bil. Okej.) och tvingade ut mig i backe efter backe och skrek bromsa bromsa broooomsaaa! De forsta 20 gangerna kastade jag mig i graset. Kandes mycket bekvamare sa. (NOTERA: detta var INNAN jag bytte rollerblades).

Sen gick det hur bra som helst, kande mig nastan lite som ett pro. Nastan. Jag dog inte iallafall. Och jag kan bromsa riktigt bra nu. Ska nog med dom ut nasta onsdag ocksa, varldens trevligaste gang (sa jag att vi var 80 personer?).

Har en del bilder fran igar men sitter i skolan sa kan ej lagga upp dem. Klockan ett ska jag och Helena ivag till gymmet igen. Sen fixa naglar, shoppa en del nodvandigheter och sen hem och PACKA.

IMORGON AKER VI TILL JERVIS BAY! 07:24 gar taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0