So what

Att designa bloggar ar inte direkt mitt framtidsyrke. Men headern far vara sa lange, tyckte det kandes mer personligt med den har an den forra. Vad mer kan man begara nar man endast har paint som fotoprogram? Och nej, det gick inte att ladda ner nagra andra program som t.ex. picasa. Tro mig, jag har forsokt. Minst 15 ganger. Det funkar inte. Period.

Idag ar det 4 veckor och 6 dagar tills papi kommer. Japp jag haller rakningen. Och 4 veckor och 6 dagar later MYCKET mindre an 5 veckor. Faktiskt.

Imorgon ska jag och den hemliga gasten ata pannkakor pa Sydneys basta pannkaksstalle, och sen ligga hemma och proppa i oss isglass och kamomillte. Precis vad jag behover.

Avslojar vem den hemliga gasten ar nar jag har bildbevis.

GODNATT!




Me in action. Batterierna till systemkameran hade dott. Hur klantig far man bli?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0