Morrn'

Blev helt slutkord efter spinningen igar, men skont var det! Hade en myskvall med mina roomies igar kvall, vi at god choklad och drack te och spelade UNO. Haha. Favoritspelet nummer ett har hemma hos oss. Gar lite aggressivt till ibland, speciellt fran Franzies sida.... Stackars Jonna, var nya roomie. Vi blir typ skitsura om nagon forstor vara planer, och alltfor manga ganger slanger vi ur oss: Oh FUCK OFF! Iallafall Franzie. Blame it on the german girl, haha..

Har precis atit frukost, nar jag klev upp ur sangen hade Freja redan fixat kaffe, smorgasar och frukt till mig. Yey, basta uppvaknandet. Snart ska jag borja gora mig iordning for att bege mig till Terry en sista gang, far biljetterna idag.

Sen har jag inga planer, forutom spinning igen kvart i sju.

Vaderprognos for Sydney idag: 17 grader och regn. Uscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0