I'm back

Hej hej halla

Var ute med min klasskompis Helena igar, och helt impulsivt hamnade vi pa World Bar i DJ-baset dar en kille fran var klass, Axel, var DJ. Jaklar vad kul vi hade!

Jervis bay forresten! Berattade ju bara om dag ett.

Sov riktigt gott under hela forsta natten . Hade ett stort fonster med utsikt rakt ut I skogen. Super vackert. Vaknade av faglarna som sjong och jag kande mig riktigt harmonisk. Klockan 8 var det upp och hoppa och bege sig till centrumet (som tar 30 sek att aka igenom. Om man blinkar sa missar man det – jag lovar). At en god frukost bestaende av farsk frukt, youghurt och en latte till det. Sen var det dags for whale watching! Sag en val som kom upp precis bredvid baten, flera ganger! Och sedan nar jag stod langst fram I baten sag jag en delfin som simmade precis under ytan framfor baten. Har bildbevis!

Pa eftermiddagen satt vi pa deras vackra veranda vid lyxcampingen och drack en kopp te ute I skogen. For det ar dar campingen ligger. Har aldrig sett nagot liknande forut, har massor med bilder att visa!   

Pa kvallen hamnade vi sedan hemma hos en av Ben's anstallda fran hans restaurang, hon fyllde 18 och hade en riktigt STOR fest. 200 personer, gastlista, pool, brasor you name it. Och gratis mat och alkohol. En valdigt lyckad kvall.

Pa sondagen lag vi och latade oss pa stranden hela dagen, och jag somnade till en stund. Sa jag har fatt mig en rejal branna nu, hah. Men som tur var sa brande jag mig inte allt for mycket sa har fatt en brun fin farg over kroppen nu. Helgen avslutads med att vi tjejer satte oss pa Spy Bar nar vi val var tillbaka i City, och tog en drink. Ytterst mysigt. 

  


Pippi fagel






Mamma kanguru med hennes tva bebisar. Vi kunde ga riktigt nara!


Utsikten fran rummet






Kanguru!




Landskapet ar helt fantastiskt


Val! (pytteliten del av den)


Delfin framfor baten

Paperbark Camp




Han foljde med mig och Lena ut pa en fard med kanoten. Stackarn var livradd, haha.


Maike, Lena och Franzi


Kommentarer
Postat av: Sofia Base

Allt ser så fantastiskt härligt ut! :) Kul att få se olika sidor av Australien! :) Love u!

2010-11-11 @ 11:58:51
Postat av: angelica

Gud va fina bilder. Och tänk att du tagit det själv.

2010-11-12 @ 13:26:24
Postat av: Linnea

Thanks guys. Jaaa det var riktigt underbart! Sa harligt att fa komma bort lite. Love u both

2010-11-12 @ 14:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0