Forsta dagen

Blev upphamtade av Ben vid stationen och akte till ett supermysigt litet (svenskt agt!) café och blev bjudna pa frukost. Sen lamnade vi av vara saker vid hans hus (som ar GIGANTISKT) och akte till National Park for att ‘bushwalka’. Ga I skogen alltsa. Det ar tydligen den enda parken I hela Australien som ags och drivs av aboriginals. Coolt.

Vadret var inte det basta sa vi fick inte se sa manga djur. Forutom spindlar dara, usch! Och en kanguru (wallaby) som hoppade 20 min framfor bilen. Hade en riktig sightseeing dag, var pa manga olika vackra platser. Kameran fick sjalvklart hanga pa.

Akte sedan hem, duschade och akte till hans restaurang. Jag at kanguru for forsta gangen och jag trodde verkligen inte att det skulle vara sa gott som det var! Riktig delikatess. Vi bestallde ocksa in alla ‘side dishes’ som dom hade pa menyn (plus nagra andra nyinkomna som Ben hade koll pa) och ett riktigt gott rosevin. Sen blev det efterratt, jag tog panacotta (saklart) och de andra tog chocklad mousse, nagon lemon grej samt ost tallrik. MUMS. Och sa dessertvin till det. Snacka om lyxmiddag.

Sen hem, spelade LIFE framfor brasan I vardagsrummet och hade det riktigt mysigt. Baileys och te till det. Inte samtidigt forstas. Sen avslutades kvallen med att jag somnade I soffan framfor King Kong fran 1976.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0