En helt vanlig dag

Fick precis en liten, men intensiv, uppdatering fran San Diego. Sizy - du ar guld vard. Hade aven lite snack med tva skona chicks fran Sverige, Cillen och Angelica. Alska skype. Gosh vad jag saknar er!

Kanner att jag behover hamta upp lite ny energi nu nar jag ar sjuk, hatar verkligen att vara sjuk! Har jag sagt det? Imorgon, om inte febern sitter i, ska jag ner till en resebyra har vid George St och fixa med min och pappas resa som kommer aga rum kring jul och nyar. Jag langtar! Blir nog en tripp till Port Douglas, Cairns, Day Dream Islands, Fraser Island, Brisbane och Byron Bay.

Nu kurrar det i kistan - MATDAGS!


Kommentarer
Postat av: angelica hakala

Linnnea, hjätat.

Jag saknar dig och oss tillsammans. Varje dag <3

2010-11-16 @ 23:53:49
Postat av: Linnea

Saknar dig ocksa gumman, jatte mycket!

Men det ar inte sa lang tid kvar nu :) <3

2010-11-17 @ 01:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0