'cuz for you, I would do everything.

Var sa himla raslos idag nar jag kom hem fran en heldag i skolan, och vad gor man da? Jo man gar ut och SPRINGER! Det ar mina nya drog for tillfallet. Alskar min runda vid Darling Harbour.

Jag later ingenting stoppa mig, inte ens nar hela himlen oppnar sig. Nar det regnar har sa REGNAR det! Utan att overdriva. Men jag alskar att springa i regnet. Men jag sag nog alla blickar jag fick: "Whatta f***, out running? NOW??!" haha.

Ar helt sjoblot nu dock.

Men vad gor man inte for att ha en riktig beach 2010 kropp. Och mamma, det kommer nog bli en tuff fajt nar det kommer till beach 2011, imorgon joinar jag gymmet och borjar pa ZOOOOMBA!

Nighty night sleep tight,

Miss you all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0