Bloggtorka

Sorry bloggen, glomde helt bort att uppdatera nu under helgen.

Anyway I'm back. I torsdags tranade jag som sagt, det var en ny tranare pa det passet och jag trodde jag skulle do. Bokstavligen. Fick knapp nagon luft och var tvungen att stalla mig mot en vagg med handerna rakt upp i vadret. Men jisses vad skont det var efter.

I fredags gick jag ut med min gamla klass, blockavslutning! Hamnade pa en trevlig thailandsk restaurang pa Oxford St tillsammans med var larare (?), som dessutom blev lite "tipsy" efter bara ett glas vin. Haha. Jag och Bell akte sedan till Bondi for att mota upp nagra av hennes vanner, skitkul hade vi! Dans och massa goda drinkar. Kom i sang vid tre snaret pa morgonen tror jag.

I lordags slappade jag hela dagen, sen motte jag upp Sofie vid Town Hall for att folja med henne hem och ha myskvall. Gronsaker med dipp och kakor! Mums. Var hemma runt tva den kvallen, hade sa himla trevligt med henne och Ralph!

I sondags gjore jag absolut ingenting. Eller jo, jag stadade lagenheten litegranna. Och gick igenom alla mina egna saker, skolpapper och sadant. Kollade pa Indiana Jones senare pa kvallen med Franzie.

Och idag da, mandag. Jag ar ledig! Nar som helst flyttar var finska roommate in, tjoho. Trevlig prick dedar. Sen ska jag till Terry och fixa det sista infor resan, sen gymmet och sen posten.


Jag och Bell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0