Bilder fran helgen

Medan jag sitter har hemma och knaprar Ipren och har astrakigt sa passar jag pa att ladda upp lite bilder till er fran i helgen.




Jag och....nagon


Helena och hennes franska kompis. (ar ju vardelos pa namn)


Jag och Helena i tisdags


Min kompis axel (till hoger) som DJ.




Jag och varldens coolaste Chris!


Vi fick gaster. Jetlaggade till tusan. "Jag brukar aldrig bli jetlaggad" Jo tjena, vi ser det.


Jenolan Caves


Mysigt cafe


Helt fantastisk miljo, gront overallt!




Vattnet ar turkost men det syns inte pa bilden.

Sag minst 10 st sadana har och jag blev lika skramd varje gang. Trodde det var en orm.




En riktigt sliten jag tillsammans med Franzi. Alla de andra bilderna pa mig vill jag inte ens lagga upp, det ser ut som att jag har varldens blatiror runt ogonen (i sjalva verket var/ar jag sa slut att ringarna runt ogonen inte ens gar att dolja med smink)


I Lucas grottan. Denna fina sak ar ca 15 miljoner ar gammal.


Det var svart att ta bra kort inne i grottan. Det var massivt, det ar svart att forsta om man inte varit dar.




Hua.


Kommer mer bilder sen nar jag fatt bilderna fran Franzis kamera. Hon ar mycket battre bilder an mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0