000

Emergency - how can I help you?

Intensiv kvall ma jag saga. Inte riktigt ett en helt vanlig dag. Var gast har hemma trillade och slog i bakhuvudet i handfatet i badrummet (tror vi) och sen i klinkersgolvet. Jag lag hemma med varldens feberfrossa, men adrenalinet tog over och jag kastade mig upp nar jag horde de andra ropa: Ringa ambulansen! Det gick inte att stoppa blodet fran baksidan av huvudet, och nar vi forsokte fa honom att stalla sig upp sa madde han riktigt daligt. Stackars liten.

Nu mar han bra iallafall, kom hem klockan 8 morgonen darpa med tva stygn. Det var inte sa farligt som vi forst trodde, som tur ar, men skraja blev vi!

Hela onsdagen lag jag bara hemma, med feber. Uscha. Hade mysdag med Frejsin, hon sprang ner till Coles och hyrde film och kopte lite smatt och gott - det uppskattas nagot otroligt nar man ar sjuk! Jag blir dessutom extra ynklig nar jag ar sjuk, haha.

Idag var jag hos farbror doktorn och fick antibiotika och ordinerades 2-3 dagars vila, vilket aven innebar "ledigt" fran college. Toppen att jag inte ens har skola under dom dagarna da, suck. Just my luck. Haller tummarna for att min elandiga hosta ska forsvinna nu iallafall, kan ju inte sova pa natterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0