You complete me

Godmorgon!

När jag vaknade upp imorse var jag övertygad om att jag hade två st kokta korvar på min vänstra sida under täcket. Haha, mina drömmar är inte att leka med.

Vi hade iallafall riktigt mysigt igår kväll! Åt röding (Martin åt biff med chilismör) med potatis och dillsmör ute i solen på båten Flyt. Vi hann även med två glas vin och två öl var. Efter middagen var vi tvugna att springa upp till mitt jobb för att hämta en sak som jag behövde för att kunna jobba hemifrån i helgen. Därefter tog vi en promenad till Medborgarplatsen och satte oss i "parken" bakom Saluhallen. För vid bion kunde man inte vänta, det KRYLLADE av tjejer. Jag är imponderad av att Martin stod ut under filmen, för det var knappt att jag gjorde det.

SATC 2 var väl....helt ok. Men jag satt så jäkla obekvämt och fick riktigt ont i ryggen så det förstörde nog en hel del. Men både jag och Martin var överens om att den var jäkligt seg. Det hände liksom ingenting! Förutom när det närmade sig slutet, det kanske var i 10 min som det blev lite drama i filmen. Men roliga kommenterar fällde dom alla, så rolig var den. Men nja, jag kunde lika gärna ha sett den hemma.



Intern humor.






Mia sitter till vänster och jag till höger.


Här sitter jag och jobbar! I ett K-märkt hus, jag gillare.


På väg till bion.




Eftersom Martin alltid vill ta bilder på endast huvudet och lite av halsen så fick jag ingen bra outfit bild. Men jag hade på mig ett svart linne från HM, svarta stuprörsjeans från Miss Sixty, ett brett guldarmband som jag har fått av farmor, och moccastövlar från Ripani.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0