When I Look At You

Morrn Morrn!

Vaknade vid halv tio och har legat i sängen och kollat på nyheterna sen dess. Brände mig riktigt ordentligt på en fisksoppa i måndags, och jag har nu fått ett tiotal blåsor på tungan att jag har extremt svårt att äta! Så varje morgon har jag nu druckit en cappucchino shake till frukost. Innehåller alla de mineraler, vitaminer, kolhydrater och protein som man ska få i sig. Inte mer eller mindre. Dessa shakes kommer från Cambridge och är ett jätte bra alternativ om man någon gång inte orkar ställa sig och laga mat. Mättar riktigt bra och man blir väldigt pigg!

Men det är jobbigt att inte kunna äta, för att jag skulle kunna äta tacos igår så var jag tvungen att ta en smärtstillande salva innan. Och knappt ens då gick det. Tycker så synd om mig själv....haha.

Nu ska jag strax slänga på mig träningskläderna och ta bilen ner till simhallen. BODY PUMP! Riktigt bra start på dagen. Sen ska jag hem till min sill (Cilla), och föra lite och sen blir det nog utgång!

Hör av mig sen då jag kommer hem från gymmet. Tänkte skriva ett uppdaterande inlägg om mina förberedelser inför Australien. Mindre än två månader kvar!



Här befann jag mig under kristihimmelsfärd:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0