Viktig information

Här kommer bilder på lite viktiga (tråkiga) papper för att visa hur de ser ut samt hur man fyller i dem. De senaste, t.ex. antagningsbeskedet från skolan, visumunderlaget (även det från skolan) samt formuläret jag skickat in till CSN har jag kvar på jobbet, så jag lägger upp dem imorgon!

OBS! Ett tips är att alltid ta kopior på allt det du skriver under och skickar iväg!!

Här är då papper som startade hela projektet:



Första brevet från IBS (efter att jag hade skickat in min intresseansökan som går att hitta på deras hemsida).



Ansökan till skolan. Bifogade skolbetyg.


Sida 2.



Allergiblankett.



Val av kursstart.



Faktura på 5 000:- för att försäkra mig om min plats på skolan. (dras av på terminsavgiften)


Från IBS ang. information om CSN och även bifogad ansökanblankett om studiemedel till CSN (som ligger på jobbet), samt en bifogad blankett på betalningsvillkoret. Eftersom jag betalar via CSN så valde jag betalningsvillkor 60%40% som IBS rekommenderade.

 

Bekräftelse från CSN att de mottagit min ansökan om studiemedel.

De sista (och viktigaste) papprena lägger jag upp imorgon!

Nu ska jag sova, GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0