Dagens jag-vill-ha-lista

Något jag har ont om för tillfället är basplagg! Så detta ska förhoppningsvis inskaffas inom en snart framtid.



cable knit sweater skin

I know, I'm a copycat men jag gillar verkligen den här tröjan från weekday.



hook n eye singlet white


Måste köpa nya, fräscha baslinnen! Denna är från weekday.







Skor, I love shoes! Det är det bästa med vår/sommar, man kan köpa billiga men samtigt många (!) stört snygga skor! Dessa är från scorett. Älskar hur snyggt de formar foten.




Åh, tänk att få springa runt på stränderna i Aussie med dessa shorts på sig och en tunn vit blus över tillsammans med ett par coola flipflops. I can't wait.





Denna skjorta från Gina Tricot lär väl alla springa runt med i sommar, men tur för mig att jag inte är här då! För jag gillar'n.



BRB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0