Update

Jag hittade papprena hemma! Det är endast visumunderlaget som kommit från skolan som saknas.



Information från IBS "Att tänka på".



CSN formuläret (dålig bild, men detta finns även på deras hemsida). Det enda man fyller i är namn, adress etc. Sen datumen för de olika terminerna (står på ansökningstillståndet från skolan), vad jag vill ta lån för, hur mycket och hur länge. Jag har t.e.x fyllt i 12 mån CSN försäkring där jag vill ta lån på hela beloppet, även när det gäller studiemedel för skolan och då till maxbeloppet, samt att jag studerar på heltid.



Formuläret där jag accepterar min plats på skolan och vad allt detta innebär.



Ansökningsbekräftelsen från skolan, Martin College.



Möte, pre-departure möte, med IBS en månad innan jag åker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0