Tänk inte så mycket

Jag är nu äntligen klar med en gigantisk kundfakturering! Är helt slut i huvudet. Börjar förhoppninsvis komma ikapp en aning nu.

Gud vad jag längtar till ikväll! Martin kommer in till mitt jobb när han har slutat och då ska vi gå och äta på en jätte mysig båtrestaurang som heter Flyt. Kanske blir några öl resp. drinkar också. Sen efter det ska vi gå till Medis och kolla på SATC 2! Han är världens bästa pojkvän som går med på att se den, jag behövde inte ens bråka för att få igenom det, haha.

Imorgon så ska jag jobba hemifrån hela dagen och på söndag ska jag och Base köra zorbing! Någon som vet vad det är? Bilder kommer upp på söndag kväll, så titta in här då.

Back to work,


FLYT! Man kan sitta både ute och inne. Baren är på andra sidan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0