Spöregn

Min pojkvän var gullig och ringde och frågade om jag ville ha något från ICA. Vi har nämligen ingen mat alls hemma. Så jag gick ner och mötte honom, och vad händer då? Jo, det börjar spöregna, hagla, blixtra och ÅSKA!

Visst kan det vara mysigt om man sitter inne i en välstädad lägenhet med en massa tända ljus och titta på en bra film samtidigt som regnet smattrar mot fönstret och det dundrar av åskan där ute. Men när man är DÄR UTE, då är det minsann inte lika mysigt längre. Är helt sjöblöt nu. Vill inte ens ta en bild på mig själv för jag ser ut (och luktar) som en blandning av en blöt smutsig hund och Samantha i The Ring.

Åh jag är så HUNGRIG! Så nu ska vi laga mat och sen sätta oss framför TV:n och mysa.

Juste! Igår så skickade jag in mina CSN papper, så strax kommer mitt finansiella lån inför Australien vara klart! Då är jag ready to go, tjoho. 9 veckor kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0