Och så var det måndag igen

Jag kan meddela att jag mådde riktigt dåligt efter zorbingen igår. Jag tror inte min kropp är skapt för sådana här extrema sporter. Haha. Nej men allvarligt, jag blev jätte varm och fick febersymptom. Sofia också! Beror väl på att vi blev så pass omskakade att kroppen inte riktigt hängde med. (= vi börjar bli lite för gamla för sånt här) 

Idag har jag gjort så fruktansvärt tråkiga saker att jag nästan skäms över att berätta det här. Jobb, väääldigt mycket jobb, hem och däcka i sängen, ge kläder till myrorna (inte djuren, utan organisationen), handla. Fast det var ganska kul att handla med Sofia, 2 liter jordgubbar för 50:-. VILKET KAP! Så nu sitter jag här och moffar i mig allihopa. mums.

Snart kommer killarna och då blir det film.


Tittade igenom datorn och hittade lite bilder från 2005!

 





Jag och Martin, haha! Vi träffades på konfan.


HAHA


 

Kommentarer
Postat av: emma

haha fan vad coola vi är ;)

2010-06-03 @ 14:41:45
URL: http://coolkitten.blogg.se/
Postat av: Linnea

det pinsamma är att vi tyckte ju verkligen att vi var coolast på hela konfalägret, haha!

2010-06-03 @ 21:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0