Missbrukare

Gud vad trött jag är. Har knarkat kaffe och ipren hela morgonen. Kaffe mot tröttheten och ipren mot tandvärken.
Jag var på jobbet 07:40 idag. Då att tänka på att jag bor 1 timme bort, så Mia var minsann chockad när jag snubblade in på kontoret så tidigt.

Om en timme ska jag börja röra mig till tandläkaren (har sån ångest, hatar tandläkaren) och sen ska jag hem då jag är klar där. Tar med mig lite material så att jag kan jobba hemifrån. Sen ska jag sova resten av kvällen! Eventuellt ge mig ut på en joggingtur om jag orkar. Skulle behövas.

Nu måste jag jobba, har en jäkla anståndsblankett som jag måste skicka iväg till skatteverket idag. Ibland så älskar jag verkligen mitt jobb.


                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0