Min torsdag

SÄMST uppdatering idag har jag märkt. Sorry! Har varit ute på vift och helt enkelt inte haft tillgång till en dator.

Och vad har hänt idag då? Jo nu ska ni få höra, jag har ju ett sååå spännande liv....

Jag och Sofia tvättade hennes pojkväns bil! (bilder kommer) 

Coolt va? Vi önskade att vi hade haft lite popcorn då vi satt där i bilen. Jag har alltid varit fascinerad av biltvättar.

Innan dess så var vi och spinnade kl 12, och sen åkte vi till ICA Maxi och köpte tacos. Åkte hem till Sofia (Sofias pojkvän) och gjorde mat och kollade på "Flirting with forty" - GRYMT bra film!

Sen har jag varit hemma med min pojkvän och eftersom att jag har namnsdag idag så hade han överraskat mig genom att ha köpt hem en massa gott och gjorde världens godaste pannkaksmiddag.

Och nu är det NATTI NATTI för jag ska upp och köra body pump imorgon kl 12.

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0