Jag sitter i kö

Telefonkö alltså. Beräknad väntetid: 15 min. Till SEB banken. blä. 

UPDATE: Jag kom fram till SEB, de bad mig ringa till Swedbank för reklamation. Satt återigen i kö i 15 min, svaret jag fick var att jag skulle ringa TILLBAKA till SEB för det är endast de som kan göra denna reklamation. Jaha. Ringde tillbaka, satt i kö igen, och efter att ha blivit kopplad lite hit och dit så får jag svaret att Malin på SEB Leasing & Factoring har GÅTT FÖR DAGEN! Blir tokig.

Idag ska jag träna! Spinning kl 19:00 med Base. Hur skönt? JÄTTESKÖNT! 

Har gått ner nästan 8 kg på 6 veckor! Nu har jag lika mycket kvar innan jag är nöjd. Jag ska ha nått mitt mål innan jag åker till down under, och än så länge är jag på god väg att klara det. Är så stolt över mig själv! 

Hittade precis den perfekta weekendbagen! Den bara MÅSTE jag ha! Får bli efter nästa löning...

 

Sanqvist Meryl - 1 000:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0