Jag lever!

Hallå där. Har inte varit hemma på hela helgen så jag har inte hunnit uppdatera. Men jag lever och mår bra!

I fredags var vi hemma hos Mange som fyllde 20 och spelade beerpong! Jäklar vad kul jag hade, en vinflarra i kroppen och ÄNDÅ fick jag till några riktigt snygga kast, haha.

Igår var jag på ansiktsbehandling i 90 min, på Lifestyle Clinic på kungsgatan 37. Hon var riktigt duktig, min hy strålar nu!

På kvällen åkte jag ut till Ålsten för att träffa Pappa, hans sambo Eva och hennes son Stefan samt Diana (Stefans sambo) och  massa andra. Stefan hade hyrt en liten stuga precis vid vattnet som var hur mysig som helst, med bastu och allt. Vi grillade och åt riktigt god mat, det blev en blandning av lax och kött och kokt potatis till det med sallad och massa såser. Och självklart en massa vin till det, årets första rosé slank även ner! Där satt vi till det blev mörkt, då vi hoppade in i bastun. Sen kom Stefan (inte evas son) och Martin och alla och hämtade mig. Vi åkte hem till Erik och tittade på Eurotrip, en stört bra film men jag somnade efter 5 min och blev väckt när vi skulle åka hem vid halv tre.

Och nu ligger jag här i sängen, nyduschad och utvilad. Skulle behöva träna idag men JAG ORKAR INTE. Som vanligt. Ska till hälsocoachen imorgon och få lite mer inspiration. Måste hitta tillbaka till suget igen. Istället ska jag nog ställa mig och göra en till sats med noblesskakor, de jag gjorde i torsdags har redan tagit slut. Hmm undrar varför (Martin).



En sliten Linnea med ett glas apelsinjucie i handen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0